středa 6. září 2017

RECENZE: FOTOOBRAZ SAAL DIGITAL

Nadšení z fotokmihy vyprchalo, je třeba dojmout se něčím novým!!

Ne, to lžu, přeháním a vymýšlím si! Ale jelikož krom fotoknihy nabízí Saal-Digital odměnou za recenzi i fotoobraz, rozhodli jsme se ho taky zkusit. Trochu nám tato možnost i vytrhla trn z paty, když jsme bádaly, co dát babičce k 80tinám... Takže jak se to říká, jednozančné win-win!!

Kupon na štědrou částku 1400Kč jsme využili hnedle na 2 obrazy. Pro babičku jsme nechali udělat Matějovo foto ve formátu cca A4 na pěněnou PVC desku a pro nás jsme vybrali pro nás kdys na Zélandu ne zrovna oblíbený nápis No Camping, na který teď ovšem vzpomínáme s nostalgií a téměř i něhou, vyhotovený na ALU dibond (3mm tenká hliníková matná deska). Formát našeho obrazu je 60 x 40cm.

U fotoobrazů je možné nechat si zhotovit různý způsob zavěšení, čemuž odpovídá výše příplatku, nebo nechat jen tak, pokud si chcete obraz třeba jen někde opřít, nebo použít vlastní kutilské umění a přilepit ho oboustrannou lepicí páskou na zrcadla. My zvolili poslední variantu.

Po zkušenosti s fotoknihou jsme o kvalitě provedení vůbec nepochybovali a zklamaní jsme nebyli. Tisk je velmi kvalitní bez jakýchkoliv chyb nebo pruhů, co znám třeba z práce z velkoplošných tisků, kde se pruhovatosti nikdy nevyhneme, i když máme kvalitní grafické studio. Provedení je matné, takže nehrozí, že na obrázku ulpí mastné otisky prstů. U PVC desky jsme byli zvědaví na kvalitu řezu. A ta je samozřejmě parádní!

Jediné, co nám tentokrát udělalo trochu čáru přes rozpočet, byla rychlost dopravy. Namlsaní přímo superexpresní rychlostí doručení fotoknihy (do dvou dnů od objednání), jsme se stejnou rychlostí počítali i tady a mysleli si, že když v pondělí objednáme, v neděli budeme moct babičce s velkou slávou obraz předat. Až v pátek mi přišel email, že zásilka byla vyexpedována v Německu. Kdyby bylo před Vánoci, možná by PPL balíček v sobotu dovezlo, takhle ne. Nedovezlo ho ale ani v pondělí, ani v úterý... Jala jsem se tedy trackovat zásilku a zjistila, že leží v depu a údajně je nedoručitelná, neb chybí údaj k adrese. Odhadovala jsem, že asi telefonní číslo, které jsem však (aspoň v to pevně věřím) u objednávky psala. Po komunikaci s PPL tak byl balík s obrazy s velkou slávou ve čtvrtek (týden a půl od objednání)konečně u nás.

Asi mají jiné dodací lhůty než u fotoknih, ale pořád je to velmi rychlé, takže mohu jen doporučit! Máte-li obraz jako dar, neobjednávejte na poslední chvíli jako my, nebo si pořiďte záložní vaiantu! :)