pátek 25. května 2018

NANOVÝLETY: ŠKODOVO MŮZEUM

S tatínkem tam už byl kolikrát, babičku z Vrchlabí tam už taky dovedl, já se snažila odolávat co nejdýl, ale už jsem tam s ním taky byla...





Matěj (nebo teda jakýkoliv jeho dospělý doprovod) má totiž roční vstupenku do škodováckýho muzea a Matěj má moc rád návštěvy veteránů. Slíbila jsem mu, že až bude ošklivo, půjdem spolu do muzea. Ošklivo už dlouho nebylo, takže se mladík jednoho rána asi rozhodl, že ošklivo prostě je, popadl vstupenku a přišel mě s ní vzbudit do postele, že dneska jdeme!

Tak jsme šli!

Aspoň už vím, jak vypadá stará Octavia, že Popular je skoro stejnej jako Rapid a že i škodovácký auto se může jmenovat Karosa!









Nevím, jak jsem to dokázala, ale vylákala jsem ho z muzea na banán!! :) Tak si ho dal stylově u Laurýna s Klementem!


1 komentář:

  1. Mě manžel ukecal teprve nedávno. Taky jsem se zdráhala, že co budu dělat v muzeu aut, když nemám ani řidičák. Ale docela mě překvapilo, jak to bylo fajn a přístupné širokému publiku včetně dětí. Bylo to vloni v srpnu, když jsme byli kousek u Boleslavi pod stanem a vymysleli jsme to právě jako výlet, kdy si odpočneme od vody a kempu. :) No co vám budu, byla jsem mila překvapena. A navíc jsme pak skončili ještě v Boleslavi na koupališti. :)

    OdpovědětVymazat

Za komentář moc díky!!