úterý 31. března 2020

Když se ještě mohlo, ale na hory se nemohlo... KOLEM KOSTI TROCHU JINAK

To nám takhle v únoru tatínek padl na gauč schvácen smrtelnou mužskou chorobou na sedm. Na hory jsme tedy na víkend nejeli a aby měl na svou léčbu klid, vyklidili jsme mu pole (jak jsem mu to stonání o samotě záviděla.. ;) Já jsem sbalila hošíky a vyrazili jsme spolu objevovat neprobádané krásy Českého ráje.



První výlet padl na Kost. Spolu s mapami internetovými jsem si vybádala okružní výlet, co by měl Matěj bez většího remcání ujít a Filip v kočáru chariotu dobrodružném projet. 
Na neremcání se spolehnout nedá, tak jsem se zásobila motivátory v podobě svačinek, dobrůtek a hlavně průzkumu skalního bytu na konci celého výletu! Ano, bylo to velmi moudré, nechat skalní byty Barušky, co jsou hned vedle hradu, až na úplný konec, protože.... znáte to!




 


Vyrazili jsme od Kosti po modré kolem Bílého rybníka k rybníku jménem Partoťák. Na malém "poloostrůvku" vbíhajícím k vodě jsme idylicky posvačili, já se dojímala krásou místa, romantikou chvíle a geniem loci, Matěj se dojímal krabičkou lívanců a perníčků, co do sebe mohl naládovat a Filip se naštěstí nevzbudil. Od modré jsme se pak odpojili a víceméně až do konce výletu následovali důsledky dřevařské práce, které postupně gradovaly. Nicméně ještě to bylo hotové nic oproti tomu, jak to tam vypadalo o týden později, kdy jsme jeli autem kolem, a já byla opravdu ráda, že jsme nemuseli absolvovat cestu takovým tankodromem, jaký tam o týden později přibyl.









Myslela jsem si, jak příjdu s objevem Ameriky a novým super tipem na kočárkový výlet, ale myslím, že by mě prokleli i majitelé chariotů...

tohle byla nejhorší pasáž, ale oproti tomu,co tam lesní technika vyrejdila po našem výletě, to byl hladký chodníček


My jsme však celkem v pohodičce došli až pod skalní byty, které jsme se jali řádně prozkoumat. Matěj vytasil baterku a prolézal a přelézal a já jsem byla ten den uchvácená podruhé. Tolik muziky za tak málo peněz! :)










PRAKTICKÉ OKÉNKO
-------------------------------------------------------------------------
délka: 4km
parkování: parkoviště u hradu Kost
kočárek: pro dobrodružné povahy ano, ale radši chariot/thule/croozer

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za komentář moc díky!!