středa 16. srpna 2017

RECENZE: FOTOKNIHA SAAL DIGITAL

I přes všechna ta pokročilá media dnešní doby podle mě není nad vytištěnu fotku v albu, nad kterým si můžete nostalgicky vzdychat, ukazovat prstem, zavrtat se s ním do peřin, do polštářů a otáčet si stránky sem a tam. Hmatatelná fotka má podle mě pořád to samé kouzlo jako dřív a to nenahradí ani tisíce giga dat na všemožných úložištích.



Vždycky jsem si fotky vyvolávala a pak lepila do alb z kroužkových šanonů Přišlo mi to prostě daleko hmatatelnější než v dnešní době populární fotoknihy. Když mi ale na Facebooku, na Instagramu na navštívených blozích pořád vyskakovaly reklamy a následně i velmi pozitivní recenze na fotoknihu Saal Digital, rozhodla jsem se, že ji teda taky zkusím, abychom třeba náhodou o něco nepřišli, že?

A hned úvodem musím říct, že bychom přišli o hodně!!



Objednali jsme knihu formátu cca A4 na šířku v matném provedení obálky, z čehož já jsem tedy opravdu nadšená!! Matné provední bylo bez příplatku, ale i tak to najednou působí úplně jinak a mnohem profesionálněji a elegantněji než klasické lesklé desky.
O kvalitě fotek jsem četla, že je parádní a úžasná, ale i tak jsem byla hodně překvapená, když jsem knížku otevřela. Tak lesklé fotografie na papíru, který vlastně připomíná oboustranný fotopapír, to jsem vážně nečekala! Vazba mezi listy je tak promakaná, že si můžete nechat udělat fotku klidně přes střed a nedojde ani k sebemenší deformaci fotky. Toto je velký rozdíl od konkurence, která se také honosila touto možností, ale svého slibu příliš nedosáhla. Měli jsme pak  z Matěje kyklopa, protože prostě ty stránky nechtěly od sebe a Matějův nos nám tak neukázaly.




Album se dá vytvořit celkem jednoduše v programu, který si stáhnete do počítače. Můžete si vybrat z mnoha předpřipravených šablon. Já mám radši jednoduchost, tak jsem si fotky skládala spíš sama. Občas jsem využila nějaké rozložení fotek, které jsem ale použila třeba jen z půlky. Trochu mi přijde škoda, že pokud nevyužíváte šablonu, špatně se hlídají rozestupy mezi fotografiemi, ale nějak jsem se s tím popasovala a od oka mi to přijde OK! :)

 

Zajímavostí v provedení je také to, že se po otevření nedočkáte žádné prázdné stránky - předsádky. Fotky jsou hned na vnitřní straně obálky a stejně tak na konci. Ale mně osobně to nijak nevadí.





V neposlední řadě musím ještě zmínit rychlost celé objednávky a dopravy. Objednala jsem knihu ve středu ráno a v pátek v poledne mi ji pán z PPL přivezl domů! Frmol, co? A to ještě nutno podotknout, že ta knížka k nám přifrčela z Německa!!

Produkty Saal Digital jsou poměrně dražší než produkty u konkurence, jak jsem stihla vyzkoumat, ale myslím, že kvalitou jim konkurence nesahá ani po kotníky!



Takže tímto moc děkujeme Saal Digital za možnost vyzkoušet, jak parádní fotoknihy umí vyrobit!!

2 komentáře:

  1. Asi to taky zkusím. Dělala jsem už spoustu fotoknih, hlavně u Fotolabu, a ráda bych vyzkoušela něco nového. Zatím taky čtu na Saal hodně chvály. Pravda, je to dražší, ale radši si připlatím, pokud to stojí za to.

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě zkus! Navíc s tou poukázkou (900Kč) to je kvalita skoro zadarmo! ;) My teď ještě čekáme na fotoobrazy, tak jsem na to zvědavá!

    OdpovědětVymazat

Za komentář moc díky!!